Методичне об'єднання вчителів математики м.СмілиСереда, 18.06.2025, 21:19

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [4]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » Мої статті

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Підготувала Крикун Н.М. вчитель математики

 Смілянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7.

За матеріалами посібника:

Застосування мультимедійних засобів навчання

та глобальних інформаційних мереж

 у наукових дослідженнях.

 Укладачі: Гуревич Р. С., Шестопалюк О. В.,Шевченко Л. С.

 

Очевидно, що навіть слабо підготовлений вчитель має переваги над самим досконалим комп'ютером.

Справа в тому, що міжособистісні взаємовідносини не вдається формалізувати за допомогою алгоритмів.

Сьогодні погляди, смаки та ставлення до подій, що відбуваються, формуються у підростаючого покоління переважно під впливом засобів масової інформації, комунікації, освітніх інформаційних технологій, що викликає необхідність актуалізації питання комп'ютеризації освіти. Цій важливій проблемі пильну увагу приділяють не лише діячі освіти, а й психологи.

Визначимо позитивні сторони використання мультимедійних засобів в освітньому процесі:

- Забезпечується високий рівень інтерактивності між учнем і матеріалом.

- Зростає можливість розробляти і вдосконалювати різноманітні навчальні стилі і взаємодії, що стало можливим завдяки застосуванню інтерактивного відео.

- Формат СD-дисків забезпечує великі об'єми для зберігання інформації, що стимулює навчання, яке включає перегляд значних баз даних (текстів, графіків, відео).

- Існує можливість підключення через мережу, що значно заощаджує час і гроші.

- Об'єднує звук та зображення з навчанням на базі ПК.

- Ціни на технічне забезпечення для систем мультимедіа та на СD-диски порівняно низькі.

- Приваблює значну кількість користувачів, які навчаються.

- Збереження даних у цифровому форматі надає більших можливостей для навчання, матеріал може розглядатися покроково з різними рівнями деталізації.

- Різна швидкість показу (відтворення) дозволяє аналізувати рух, або окремі кадри, доповнювати коментарями тексти, графіку, стоп-кадри, зображення рухів у динаміці.

- Сприяє мотивації та заохоченню учнів.

- Є можливість одержати доступ до будь-якого відеокадру або їхній послідовності практично миттєво.

- Використовуючи гнучкість інтерактивного відео, в межах потужності даного засобу подання інформації, можна створювати різноманітні варіанти переміщень статичного та динамічного відео, графіків, аудіо треків.

- Можна передавати і подавати інформацію в чіткому і структурованому вигляді, зберігаючи гнучкість.

- Інформацію легко поновлювати і конвертувати в інші формати.

- Порівняно легко навчитися працювати з електронною поштою і дискусійними форумами.

- Учень може сам вибирати темпи та час освоєння матеріалу.

- Скорочується час, витрачений на заняття, відповідно залишається більше часу для роботи та відпочинку.

 

Недоліки використання мультимедіа:

 

- Кожному учню необхідний доступ до мультимедійного комп'ютера.

- Потрібне спеціальне обладнання для роботи програм (комплекс мультимедіа).

- Розробка може вимагати значних фінансових затрат та затрат часу.

- Internet надає величезну кількість інформації, яка може збивати учнів.

- Стандарти знаходяться у стадії розробки і поки що не можна визначити, хто буде займати провідні позиції.

- Системи мультимедіа представляють насичене інформацією середовище і для того, щоб експлуатувати їх у повному обсязі, потрібний добір значної кількості матеріалів.

- Доступ із робочого столу до технічного забезпечення може бути проблематичним, зокрема, в корпоративних мережах.

- Невисока якість зв'язку.

- Неможливе передавання особистого відношення або поведінки.

- Для декого з учнів важко сприймати інформацію з екрана.

- Мала кількість мультимедійних програм українською мовою.

- Недосконало  розроблена методика використання в освіті.

Категорія: Мої статті | Додав: fomina_vera (05.01.2012)
Переглядів: 1748 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук


Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz